Försenat inlägg

Detta skulle ha publicerats för några dagar sen, kommer nytt inlägg om senaste tiden snart också!!

Hej! Har jobbat en hel del sen senast. Skönt att det äntligen blivit lite högsäsong eftersom det nu börjar komma ordentligt med turister -> massa rum att städa på hotellet -> långa arbetsdagar -> pengar till mig. Hehe. Jobbigt är det ju dock, skulle gärna ta lite semester snart.
Senaste veckan har jag även hängt på Garden en hel del, varit med fina vänner och sådär. I lördags bjöd Celinda på verandahäng och middag för ett gäng tjejer, var en sjukt härlig kväll! Eftersom det var lördag slutade kvällen på Arken. Som vanligt, kan man ju börja säga, ska det festas på helgerna ja. Och som vanligt var det jobb dagen efter. Ni vet inte hur mycket jag har förbannat den krogen då jag cyklat till jobbet efter 3 timmars sömn haha. Men var jäkligt roligt ändå, så tackar för den kvällen! Har även haft lite ledigt, passade på och for ut till stugan. Älskar det stället!
Förövrigt är jag snart klar med allt som har med körkortstagande att göra. Denna vecka kör jag mina sista lektioner och om ca 2 veckor är det uppkörning!!!!! Trodde aldrig jag skulle kunna uttala orden "jag kan få en bil att ta sig genom trafiken." Men ja, mirakel sker ju lite nu och då.

Gulligaste kusinbarnet på besök!

Hittade lite fina klippor med Mike

Drog en liten "afterwork" bestående av Hesburger med Ebba haha, följt av strandhäng!

Chillade på lotsberget med finis

Middag hos Celinda

this is what it feels like

Ännu en underbar helg. I fredags käkade jag middag på ÅSS med ett gäng för att fira Emma som fyllde 18 i lördags! Efter att ha käkat fortsatte vi hemma hos Emma för att sedan fara en sväng till Arken, riktigt rolig kväll! Tack igen Emma och grattis!
Resten av helgen har jag tagit det så jäkla lugnt. Solat på terassen, hängt på Mickes stuga, ätit bollglass och suttit ute i solen. Är helt lycklig efter att ha fått så mycket sommar på några dagar haha.
Är ledig idag också, sista dagen innan det är dags för jobb igen. Får se lite vad jag gör av dagen, tänkte i alla fall dra mig ner mot stan för att fika med mams och få kika lite på hennes nya (eller egentligen 1 år gamla men) kontor!

Haha alltså han där. Jag älskar honom

SHOW

Hej! Igår hade vi vår stora uppvisning i Badhusparken. Trodde inte jag skulle bli nervös men kunde ju fan inte ens äta middag före, haha vad är det frågan om. Det släppte ju dock som vanligt så fort man klev ut på scenen, och efter det var det bara precis så otroligt underbart som alla uppvisningar alltid är. Oj vad jag älskar det där med att uppträda. Tusen tack Erica, Lollo, dansarna och publiken♥
Annars jobbar jag på och kör även bil för fullt, uppkörningen närmar sig. (!!!!!!!!) Är ganska slut nu men till helgen får jag 3 dagar ledigt, blir guld det!! Då ska ännu en artonåring firas, sen blir det nog fan stugmys för hela slanten.
Ikväll ska jag äntligen träffa Hanna igen!

4 bilder från gårdagens uppvisning, den som är överst till höger är Maria Larséns!

1/7-2013

Tjo! Har haft en himla härlig helg. I fredags dansade jag med min fina grupp och sen myste jag med Micke. Lördagen spenderades på lite olika ställen, var och hälsade på mormor och morfar och for senare ut till deras stuga, älskar att vara där. Tar alla chanser jag får att ta det lugnt, måste på nåt sätt få hinna ikapp mig själv kan man säga. Känns som att jag har sprungit hela vintern och våren och ja, nu måste jag stanna till lite om jag inte vill få ännu seriösare stressproblem än jag redan har, hehe.
Hur som helst, på lördagkvällen hängde jag med Celinda och hennes kusin och senare även Saine, Frida och Amanda. Kvällen avslutades med utgång, hade riktigt roligt! Mindre kul var det att somna 5 och fara upp på jobb nästa dag. Varför kan jag inte bara lägga av med den där kombon av fest och jobb.
Efter jobbet for jag ut till Idas stuga och hängde där resten av kvällen med ett skönt gäng, var så jäkla somrigt och härligt!
Idag var det jobb igen som gällde, usch. Har i alla fall världens roligaste kollegor haha.
Ikväll var det bara dans hela kvällen, uppvisningen närmar sig!! Wohoho

Här kommer ite bilder från olika delar av helgen, en av dem tog jag från Ida hehe