SHOW

Hej! Igår hade vi vår stora uppvisning i Badhusparken. Trodde inte jag skulle bli nervös men kunde ju fan inte ens äta middag före, haha vad är det frågan om. Det släppte ju dock som vanligt så fort man klev ut på scenen, och efter det var det bara precis så otroligt underbart som alla uppvisningar alltid är. Oj vad jag älskar det där med att uppträda. Tusen tack Erica, Lollo, dansarna och publiken♥
Annars jobbar jag på och kör även bil för fullt, uppkörningen närmar sig. (!!!!!!!!) Är ganska slut nu men till helgen får jag 3 dagar ledigt, blir guld det!! Då ska ännu en artonåring firas, sen blir det nog fan stugmys för hela slanten. 
Ikväll ska jag äntligen träffa Hanna igen!
 
4 bilder från gårdagens uppvisning, den som är överst till höger är Maria Larséns!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0