this is what it feels like

Ännu en underbar helg. I fredags käkade jag middag på ÅSS med ett gäng för att fira Emma som fyllde 18 i lördags! Efter att ha käkat fortsatte vi hemma hos Emma för att sedan fara en sväng till Arken, riktigt rolig kväll! Tack igen Emma och grattis!
Resten av helgen har jag tagit det så jäkla lugnt. Solat på terassen, hängt på Mickes stuga, ätit bollglass och suttit ute i solen. Är helt lycklig efter att ha fått så mycket sommar på några dagar haha. 
Är ledig idag också, sista dagen innan det är dags för jobb igen. Får se lite vad jag gör av dagen, tänkte i alla fall dra mig ner mot stan för att fika med mams och få kika lite på hennes nya (eller egentligen 1 år gamla men) kontor! 
 


 
 
 
 
 


Haha alltså han där. Jag älskar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0