29.05.2016

Här rusar våren förbi och jag försöker hinna med så gott det går. 
Vi har haft premiär med spexet och inför det har det såklart varit sjukt mycket repande. Föreställningarna var i alla fall helt fantastiskt roliga, herregud vad jag saknat att stå på scen!!! Känner mig verkligen TACKSAM att jag fått dansa detta år ändå, trots att jag "gav upp" det mer seriösa dansandet förra året. Åh, det var i alla fall så kul allt!! Förutom det har inlämningar, labbar, projekt och tentor börjat hopa sig mer och mer så skolan har återigen tagit över lite. Jag är helt orimligt taggad på sommarlov, har nog varit lite för mycket senaste tiden. Nåja, utöver skola och spex har ändå sjukt mycket roligt hänt också. Stughäng, parkmys, VALBORG I HELSINGFORS (det var så jävla bra, alltså riktigt BÄST, mer behöver inte sägas), massa kvällar ute i solen, femårssittning med vår sektion, och massa typiskt vårhäng. Riktigt mysigt, önskar bara jag inte var så utmattad. Fem dagars elektromagnetism och vågrörelselära-plugg (haha längsta kursnamnet ever) till, sen blir det vila. 
 
Avslutar detta med bilder som vanligt, några egna, några snodda hehe
 
 
 


 
 
 
 
 







 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0