Sommarlov

Hej! Så var sista tentan skriven till slut och drömmen om sommarlov är verklighet. Oh så deep. Men det känns lite så, det är många år sen jag var såhär pepp på att få lov tror jag faktiskt. Beror ju delvis på att jag har känt mig alldeles för stressad detta år, men nog även på att senaste veckan varit så miserabel. Tänk er kombinationen sol, 27 grader (öh NICE ju tänker ni, men vänta bara) PLUS feber och hosta sända av djävulen själv, samt en tenta som även den verkade vara sänd från tidigare nämnd (dvs djävulen). Det var inget kul alls faktiskt. Nåja man överlever ju det mesta har vi lärt oss, och så även detta. Lite trevligheter hann jag iallafall med mellan hostattackerna och pluggpsykbryten, till exempel häng i Vanadislunden med Axel och Amelie en solig kväll. I lördags skrevs sista tentan och det skulle såklart firas. Det blev en helt underbar dag/kväll som först tillbringades med mina fantastiska klassisar i Tantolunden och sen på tentapub @ KTH där vi dansade tills svetten rann. Sen dess har jag i princip varit helt ledig vilket verkligen behövdes. Har firat fina Helenas födelsedag, hängt med Martin och bara försökt ta det så lugnt som möjligt annars. I tisdags hade jag upplärning på jobbet, hoj så mycket nytt att lära sig!!! Men det ska bli kul, på måndag börjar jag jobba på riktigt. 
Nu ska jag snart bege mig till Gärdet för att möta upp Saine och Bruno. För vad är det för dag idag? JO DET ÄR SUMMERBURSTDAG!! Haha, alla som hängt med mig senaste halvåret vet att jag avgudar Alan Walker så att få höra Faded live om några timmar blir awesome. Och imorgon åker jag till Åland!!!!!! Nästan fyra månader sen. Helt orimligt taggad. 
Det var allt för mig, sorry för världens längsta text hehe. Nu kommer bilder, ha det bäst
 
Alltså Vanadisparken?! Paradiset på jorden?! I alla fall i Stockholm, vilket sjukt nice ställe. Premiärhängde här en kväll i tentaveckan, känner att det är här jag alltid vill pluggåterhämta mig
 



Och så en massa firarbilder från i lördags
 
 

Fina klassen (inte hela dock, många fina som saknas också)
 
 
En av många oklara och rätt sliriga tunnelbanebilder jag och Katja lyckats åstadkomma haha, och jag som gosar med en liten Chico!!! Martins familjs nya hund! Dör så söt den är
 
bästa
 
Kan man ej vara på Åland får man se till att hitta så ålandsaktiga ställen som möjligt i Stockholm! Här var det mojs vid Brunnsviken och Vinterviken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0