130116

Hej! Jullovet är över och jag är tillbaka i Stockholm. Som vanligt känns det som att lovet var alldeles för kort och man inte alls hann med allt man ville göra. Anyway, den tiden jag faktiskt hann tillbringa med familjen och alla saknade vänner var i alla fall superhärlig! Fick dessutom finbesök från Stockholm, så jag slapp vara utan Martin i alltför många veckor. Sjukt mysigt var det att få vara med honom på Åland!! 
Slutet av lovet spenderade jag på biblioteket begravd under matteböckerna vilket jag höll på att bli helt sjuk i huvudet av. Så för en vecka sen flydde jag tillbaks till Stockholm för att åtminstone få lite pluggstöd av mina sjukt saknade och lika stressade ingenjörskompisar haha. Älskar Åland men är faktiskt så glad att vara tillbaks här också. Nu är mattetentan i alla fall skriven men kvar på schemat är ekologitenta, som jag tänkte pallra mig iväg och skriva imorgon. I stunder som dessa tackar jag högre makter att jag ändå valt en teknisk utbildning med mycket räknande, för HERREGUD vad det går trögt för mig att läsa vanlig litteratur?!?  Är fan sämst på det. Så ja, mina dagar är inte speciellt spännande just nu, jag varvar läsande med att sitta och glo ut genom fönstret alternativt skratta 30 minuter i sträck åt jodel. Livet... Nåja, ett dygn kvar och sen ska jag och klasskompisarna fasen fira hela helgen! 
Förresten!! Jag har ju äntligen fått ordning på allt i mitt nya hem nu! Otroligt skönt är det att det faktiskt börjar se riktigt mysigt ut här till slut. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det där med delat kök men ja, boende i Stockholm... Smällar man får ta. Mina grannar verkar supertrevliga i alla fall! Nej alltså, nu måste jag återgå till pluggandet. Ha det bra!
 


 
 
 
 


 

Har man endast en stol hemma får det bli frukost på golvet, och en print av en sann nörd (jag alltså)
 
 
Som vanligt är hälften av bilderna inte mina hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0