3e april

Hej! Jag är tillbaks från en härlig minisemester i Spanien, och har återigen kört igång med skola och allt annat som hör vardagen till. Sjukt att vara inne på slutspurten för detta läsår nu!! Känns i alla fall väldigt bra då vi läser kemi och fysik nu istället för massa köttiga mattekurser bara, pepp!! 
Spanien var som sagt så bra det också ja, det enda jag ägnade dagarna åt där borta var egentligen solande, ätande och häng med min underbara familj. Behövde verkligen ett sånt påsklov. 
Denna vecka har jag speedat upp effektiviteten med typ allt känns det som, och gjort ett riktigt ryck för att kunna slappna av lite mer sen. Så nu sitter jag här med ytterligare tre koreograferade danser, massa inbokade spexgrejer (det närmar siiig woho) och sist men inte minst, ETT JOBB!! Ska alltså få ta på mig rollen som receptionist denna gång, och det här i Stockholm! Ska bli så spännande! 
Helgen har varit succé, i fredgs fick jag träffa världens bästa Ida igen! Som jag saknat henne. Vi var ut och käkade världens godaste middag här, åh fortfarande lycklig när jag tänker på maten haha. Igår hade vi spexgenomdrag hela dagen och på kvällen blev det tapas och förfest hos Katja innan vi begav oss till KTH för tentapub, sjukt rolig kväll!! Just nu ligger jag i sängen med inga högre ambitioner än att glo åtminstone 3 avsnitt Gossip Girl till heheh. Så skönt med lite vila. Samtidigt som jag skriver detta har jag även lite psykbryt på musiken jag lyssnar på på Spotify's "Veckans tips". Alltså lägger Spotify ihop den utgående från musik man brukar lyssna på?! I så fall vet jag inte vem jag är mer för denna lista är ju katastrof.. Haha, nä nu blir det att byta till ny låt och avsluta detta inlägg, ha deeeeeeeet!
 


 
 
Hahah alltså sista bilden på mig och Robert, slirigaste jag sett

Kommentarer
Postat av: MoKa

Malin en sån vacker bukett har du komponerat den själv. I så fall är du helt grym på att göra buketter.
Kram!

2016-04-04 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0