14e maj

Tjo! Här rusar tiden förbi och om mindre än två veckor har jag flyttat hem för tre månaders sommarlov på ön. Fattar ingenting. Men innan det ska jag hinna med en hel massa uppvisningar, tentor, lite party och massa häng med mina fina friends här i Stockholm också tänkte jag. Sen senast har Valborg hunnit firas, detta skedde som sagt i Helsingfors och kan endast beskrivas med ordet succé. Gud vad roligt det var!! Och så härligt att få hänga med brudsen massa dagar, skrattade så mycket. Vi hann med firande på stan (herregud visste inte att Valborg var så stort i H-fors), utgång, mer fest på Hanken, mysiga middagar, underbar brunch, shopping och rännande på stan. Riktigt riktigt nice. Vad mer då. Har haft föreställning i Kungsträdgården!! Det var faktiskt jäkligt häftigt, coolt att få uppleva nåt annat än torget i Mariehamn haha. Har även varit på en liten konsert på Maskineriet, en kille från klassen spelade med sitt band där nämligen, var riktigt bra! Oooch senaste helgen tillbringades på Åland, jobbade mest vilket var riktigt kul, och hann även va med Hanna, Ida och familjen såklart. Så mysigt med en helg hemma. Annars pluggar jag och dansar på, igår var vi på studenskiva haha. Cirkustema var det, så min sjukt skumma outfit kan förklaras med att jag försökte se ut som nån slags lindansare/ballerina.. Hm, finns så mycket jag skulle kunna fortsätta babbla om men för att inte tråka ut alla helt övergår jag till lite bilder nu istället!
 
 
Lånade två av Idas bilder 
 
 





Helenas bild
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0