Veckan

Hallå! Kolla på detta då, bara en vecka sen senaste inlägget!! Nu jäklar är jag ju on fire här.
Well, senaste veckan? Alltså egentligen, oj vilken vecka det varit!! Har inte sovit ordentligt en enda natt sen i söndags haha, men vad gör det. Inledde veckan med att få sovsällskap här hos mig av Saine, så mojs att få hänga lite med henne igen! Sen har jag ju dansat på som vanligt, tror att jag ska tuppa av pga ansträngning varenda morgon, haha undrar om det är jag som inte blir starkare eller dansen som bara blir jobbigare. 
Tentaperioden har också varit i full gång och innehållit massa pluggsessioner på KTH med de från klassen, väldigt mycket övertrötthet/hets/superstress har åtminstone jag lidit av vilket resulterat i ett större antal hysteriska skrattanfall bland alla fysikpapper. Nu är både matte- och fysiktentan avklarade i alla fall, GALET SKÖNT!! Detta firades igår med ett gäng från klassen hemma hos Jimmy, för att sen fortsätta till diverse barer på mitt älskade Söder. En riktigt jäkla rolig kväll var det, och även nice att kunna fira lite mer att jag fyllt 20!! Fylla år har jag nämligen också hunnit med under veckan, i onsdags närmare bestämt. Hade som sagt tenta dagen efter vilket ju förstörde en del men ska inte klaga! Wilma sov här natten innan så jag fick vakna upp till sång och uppvaktning på min födelsedag trots att jag bor ensam nu för tiden, fin hon där alltså!! På kvällen hängde jag även med Hanna, lika roligt som alltid det!! Vi käkade födelsedagsmiddag bestående av linssoppa, kokta ägg och rödvin HAHA, följt av - även denna gång - en sväng till Söder.
Idag har jag endast haft dans på schemat, vilket varit sjukt skönt! Efter den har jag suttit ute på en brygga här på Lidingö och bara njutit av solen och livet. Nu ska jag börja fixa i ordning både mig själv samt min middag för att sen bege mig in till stan och möta upp Helena! Hehe, har man fyllt 20 och fixat 3/4 av basåret får man fira i en halv vecka tänkte lite jag.. Hoppas ni får en fin helg!

 
Passade på att njuta lite av solen vid Nybrokajen med Wilma mellan danspassen en dag

Fina vänner, och framför allt en fin middag haha


 
 

Fredagsstretch med Ääälmä och lite mer brygghäng

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0