Cause with every strike, I'll be stronger than before

Men HEEJ! Alltså ju längre tid det gått sen senaste inlägget, desto mer har det låst sig på skriva-ett-nytt-fronten. Mest på grund av tankar som "men herregud jag har FÖR mycket bilder och text på lager nu faaaan var ska jag ens börja" haha. Har i alla fall nått stadiet nu då jag insett att jag inte kan återge de senaste tre månaderna utan helt enkelt får börja om från början lite. Har varit tre ganska kaotiska månader dessutom, men vad ska man säga. Livet är väl sånt, ibland måste man utmanas och prövas lite.. Lever gör jag ju än i alla fall och allt racear på i 180 som vanligt. Julen har passerat och i princip hela vintern likaså. Jag tillbringade nästan en månad hemma på Åland, sen tillbaks till Stockholm för att köra igång med vårterminen. Och herregud vad bra det känns med ny termin i skolorna, jag är utan att överdriva JÄTTETAGGAD på allt jag håller på med just nu. Dansen har liksom "levlat upp" nu och man kan verkligen känna hur motiverade alla är. Vi har börjat koreografera egna stycken och en massa asroliga föreställningar är på kommande. Är som en dröm att få vara där i danssalen varenda morgon, kämpa tills svetten rinner och bara glömma hela världen utanför, på det sättet vill jag aldrig att det här skolåret ska ta slut. KTH går också bra, och bjuder på allt från skitjobbiga labbar och timmar av tentaplugg till häng med mina underbara classmates och roliga events på helgerna.
Hm. Oj vad jag förbannar mig själv att jag inte skrivit tidigare. Vad mer ska jag berätta om. Har haft besök i Stockholm av Janina, världens mysigaste helg! Saine har flyttat till Stockholm, SÅ ROLIGT!!! Har varit på Gran Canaria med familjen, helt UNDERBAR vecka. Oj vad det var skönt att bara få ta det lugnt och umgås med familjen, saknar det så mycket! Om några dagar fyller jag 20, och det känns ju så sjukt att jag inte ens orkar haha. Förra året hade jag geografistudent dagen efter min födesledag, och givetvis tyckte någon att det var ett bra tema att fortsätta på, så i år ska jag rocka mattetenta dagen efter... :):) Haha, nåja det ska väl gå, får fira efteråt istället. Nu får det räcka för denna gång men jag LOVAR att återkomma tidigare än i juni nu hehe. Här kommer massa bilder från december till mars tillsvidare också
 

Mojs på Åland, andra bilden lånade jag av Lollo!
 
 
 
 
 

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0