290615

Sommarveckorna rullar på och jag säljer mest blommor allt vad jag orkar! Vilket jag som tur är trivs med riktigt bra, är verkligen ett nice jobb jag lyckats skaffa mig. På kvällarna försöker jag hinna med allt somrigt som hör dessa veckor till och lite mer nice grejer har det hunnit bli ändå! Middagar och drinks på Garden såklart, kubbspelande, catch up ute i solen med saknade vänner, osv. Midsommar har även firats och det vart riktigt bra! Tillbringade kvällen ute på Järsö hos Pernilla och hennes syskon, så jäkla fint ordnat var det!! Några timmar tidigare kunde dock en komisk syn beskådas ute i Torp, då fem förbannade, dyblöta tjejer stod och svor i regnet samtidigt som de plcokade blommor haha. Midsommarkransar skulle vi fan ha och det lyckades vi faktiskt fixa, vädret till trots!
Även midsommardagen blev härlig med traditionsenlig (får man kalla det tradition då det upprepats två år hehe) middag på Garden följt av förfest hos Emma med några av favorittjejerna och utgång. I helgen tog jag det lugnt på stugan mellan jobbpassen, vilket var helt sjukt välbehvöigt. Dragit på mig både matförgiftning och halsont under veckan så Arken och annat ansträngande kändes ej så lockande. Mår dessutom så sjukt bra ute på holmen, borde verkligen försöka åka dit oftare. Nuuu bilder, några snodda som vanligt
 



 




Hahah oj kul det blev med vinkningarna nu 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0