JULLOV

Hej! Jag har landat hemma på ön igen för några veckors sjukt behövligt jullov. Eller ja, så nära lov man kan komma när mattetenta väntar direkt 11e januari.. Näe, tänker faktiskt chilla ett tag nu först!! Har varit en otrolig stress nu innan julen, mycket i skolan, flytt, packning inför hemfärd, hinna träffa alla innan jullov och sedan jobb här hemma på holmen. Men roligt har allt varit! Mitt nya hem i Stockholm är bra, jag bor som sagt supernära skolan och rummet kommer nog bli riktigt mysigt bara jag får fixa klart det. Annars har jag som jag nämnde även försökt hänga så mycket som möjligt med mina stockholmsälsklingar, hade bland annat en heldag med gänget då vi käkade pannkakor till frukost, diskuterade riktigt deep shit i flera timmar, gick på julmarknad i Gamla Stan och fikade i Kulturhuset. Bästa dagen alltså haha. Mycket mojsigheter blev det hela den veckan faktiskt. I lördags fick jag pussa Martin hejdå vilket ju inte var så kul, för att sen åka hem. Sen dess har jag mest sålt blommor men också träffat mina underbara ålänningar igen, ätit julbord med familjen ute på Soltuna, mojsat och julfixat en massa. Julafton igår var sjukt mysig och precis som den ska vara. Oj vad man har lärt sig uppskatta att få vara samlad med hela familjen och släktingar! Och mängden mat som finns, hehe.. Idag ligger jag bara och maratonkollar Homeland, helt fantastiskt med en ledig dag. Ikväll är det ju Arken som gäller, ska bli så kul att hänga med vännerna och dansa till dåliga låtar, haha. 
 
Första bilden är inte min (vet inte vems den är egentligen haha) och andra bilden lånade jag av Lollo, aldrig mina egna bilder i sedvanlig ordning

 
Haha seriösaste bilden som går att få på mig och bror min 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0