9/8

Juli har passerat och med den Rockoff, nästan alla mina resterande jobbveckor och mina dagar som frisk.. Känns det som, för nu har jag hostat och snorat i två veckor haha. Börjar få psykbryt, men får ju samtidigt skylla mig själv, var några riktigt tunga veckor där runt Rockoff haha. Roligt var det i alla fall, hade det riktigt grymt med mina fina vänner och även nya bekantskaper. Bekantskaper, gud vad fånig jag känner mig, vilket ord. Fick i alla fall finbesök från Stockholm också, då bästa Helena var här några dagar! Hann uppleva sista Rockoffkvällen med henne samt massa sightseeing här bestående av Degersand, Stallhagen och Uffe på berget haha. Så jäkla kul att få träffa henne igen!! Efter den veckan var jag dock tvungen att dra ner på tempot rejält, gjorde typ inget annat än att jobba och sova förra veckan känns det som hahah.. Och hosta. Några kvällar på stugan blev det dock, vilket var helt underbart, älskar att vara där. Annars då. Har hunnit fira både Ronjas och Saras födelsedagar lite (grattis igen finisar!), träffa min fina saknade Celinda efter att ej ha hängt på ett halvår och ha kräftskiva på stugan med familjen Sundberg. Nu är det en vecka kvar på Åland och det känns ju helt absurt. På onsdag jobbar jag min sista dag och nästa söndag flyttar jag. För sjukt för att tänka på just nu, istället fokuserar jag på att va glad över denna grymma helg, igår firade vi Offe med middag och utgång och det vart riktigt roligt! Idag går det inte många km/h, men nåja. Ska försöka ta mig ut och ta vara på kvällens sista sol i alla fall. Ha det så bra!
 
 




 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0