Show me what I'm looking for

Heej! Jani... Är ju verkligen efterblivet jäkla dålig på detta haha! Nejmen, har funnits orsaker till att inte skriva nu på senaste heller, men från och med nu är jag på g. Påsken kom och gick, och sen även resten av april. Saker har fortsatt gå emot mig men vad gör man, bara att kämpa vidare!! Nu är det vår, jag är i mitt älskade Stockholm och allt kommer att bli så bra så. Har haft två miljarder extrarep på dansen hela tiden, hunnit hänga ute i vårsolen lite, varit på dansföreställning på kungliga operan med Saine (världens bästa födelsedagspresent!!) osv. Det sistnämnda kom vi på att vi skulle göra 20 minuter innan föreställningen började. Vi befann oss i Ropsten. Det är en bit bort. HERREGUD vad vi rusade till tunnelbanan, för att sen bara kasta oss in i första bästa taxi och japp - EN minut före föreställningens början var vi framme! Haha, helt otroligt. Igår var jag också på nåt lite utöver det vanliga, det var nämligen en pubrunda dagtid på en söndag haha. Hade helt sjukt roligt dock, käkade finfrukost med bästa klasskompisarna och sen begav vi oss iväg till SU och KTH för drinkar, häng i solen och dans. 
Ja, vad mer då. Som sagt, våren här är ju nice. Sena kvällar på Söder, promenader på Lidingö, mys på Östermalm, lite för lite sömn och lite för mycket pengaspenderade. Mycket häng med mina fina vänner, och fler såna ska jag få träffa i helgen då det äntligen är dags för Valborg i HELSINGFORS!!!! Som jag längtat, herregud vad underbart det ska bli!!
 
Lite bilder nu då, från påsk på Åland och sen lite från resten av månaden här i Sverigeee















Hahah, asså första bilden.. Korv käkas med kniv och gröt käkas med gaffel på Balettakademien
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0