11.11.2014

Hej! Har haft några händelserika veckor som gått ganska mycket upp och ner, en del motgångar har de bjudit på men mycket fint också. De två senaste helgerna har varit så sjukt underbara! Halloweenhelgen tillbringade jag på Åland, fredag till söndag, och HERRE vad kul det var att komma hem och träffa alla igen! Hann med min sjukt proffsiga vän Saines teaterpremiär, halloweenutgång, mojs med Niko som också var hemma, mer mojs med Saine och släktmiddag. Kino på fredagen var grymt roligt och värt, trots att det inte var så smart med tanke på att jag varit sjuk i flera veckor innan det. Fortsatte hosta veckan efter, och här sitter jag och hostar ännu. Vad fan är detta kan man ju fråga sig?! Har missat sjukt mycket av dansen, inte roligt alls. Mår åtminstone inte dåligt annars, bara hostan som bråkar. Nåja, på KTH går det bra i alla fall, igår fick jag ännu en kontrollskrivning och en labbrapport skriven! Sjukt skönt känns det, nu väntar några hyfsat chill dagar. Första tentan är godkänd dessutom! Wooh, klarat 1/4 av året. 
Senaste helgen var även den helt fantastisk. På fredagen firade jag och dansgruppen lite försenat halloween, så då var det dags att klä ut sig igen! Riktigt roligt var det! På lördagen var det ännu en gång hemfärd till Åland som gällde, för då skulle världens finaste Lollo firas!! Inte sett henne på nästan tre månader, kan ej besrkiva med ord hur underbart det var att hänga med henne igen!! Åh vi hade så sjukt roligt, fick även återse en annan kär vän vid namn Arken så finns ingenting att klaga på alltså haha! Söndagen chillades bort och avslutades med farsdagsmiddag med familjen innan det var dags att fara hem till Stockholm. 
Just nu sitter jag och chillar, har haft en skön dag bestående av endast dans då vi inte hade några eftermiddagslektioner på KTH. Har pluggat ikapp det jag missat och efter det parkerat mig i sängen med Dan Browns Inferno, så jäkla bra!! Snart får jag lite besök av Emma också, fint det. Hoppas ni har en fin tisdag!
 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Steffo

Snälla, ge mig stryk !

2014-11-29 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0