SÖNDAG

Hej! Försöker minnas vad jag gjort under veckan. Går ej så bra, då man ju inte har ett liv nu för tiden. Haha, seriöst, plugg och träning är det enda. I onsdags var jag på dansskolan från 3 till halv 9 kom jag på i alla fall, riktigt slut var man efter det. Gick dock bra ändå, var faktiskt rätt kul då jag hade min kompanjon Celinda med. Vi började nog bli lite väl bekväma med vårt jobb, då hon stod upp och demonsterade balettrörelser samtidigt som hon mumsade thaimat och jag satt bredvid med en pizzabit och geografiboken. Detta under en träning vi höll alltså. Haha jani, men nu är det färdigjobbat på dansskolan i alla fall!
Annars har jag hängt med Lollo en del, jobbat på Rosenblads och njutit av våren. Jobbet går nog bra, som jag sa förut också, men ska inte ljuga.. failar fortfarande så brutalt ibland haha. Aja, man får skratta åt det bara. Älskar att vi får ta hem blommor därifrån nu och då, blir så fint i mitt rum hihi. Har även varit med Micke i helgen, tycker så mycket om honom. Idag har jag pluggat, ätit middag ute på mormors stuga och hängt med Saine!
I veckan blir det allt från studentprov till födelsedag till workshop med proffsdansare. Hoj alltså, blir spännande det här! Nu är det dags för massa avsnitt Big Bang Theory, underbart.

 

Supermojs hos Lollo


Mina fina flowerz hehe och årets första utomhusplugg!! (nu låter det som jag älskar att plugga, speciellt utomhus)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0