Karonkakryssning

Hej! Vilken helt flippad helg det har varit. Rolig som fan men lika utmattande, haha. I fredags for vi några tjejer till Anna för att förfesta lite innan vi så smånigom begav oss mot terminalen för att ta färjan till Tallinn. Var en fruktansvärt rolig första natt på kryssningen tycker jag. Dansade, skrattade, sprang runt överallt och var konstig och dansade lite till. Något jag kommer att minnas och le åt resten av livet är nog när jag och Saine hoppade, sjöng och skrek tills svetten rann och rösten var borta, till en random sambapartylåt på dansgolvet. Var så fruktansvärt roligt! Vid 5 stupade vi i säng men jag lyckades bara sova ca en timme. Lördagen var helt sjukt seg, men vi tog oss iland i Tallinn i alla fall för att shoppa och käka, vilket var riktigt trevligt faktiskt. Hemresan och andra natten på färjan var jag riktigt, riktigt trött och förstörd men lyckades rycka upp mig och åtminstone stundvis ha sjukt roligt då också! Häng i hytterna, spel, karaoke och dans, mycket skratt på denna kväll också. Gick och la mig hemma i min egen säng vid halv 6 imorse och idag måste jag upp efter 6 timmars sömn för att fara på lång dansträning. Trodde det skulle bli omänskligt jobbigt men det gick faktiskt helt bra. Nu är jag trött så tusans, men trots risigheten och den sjuka utmattningen ångrar jag ej att jag for på kryssning! Var ju så underbart att bara dansa runt med alla fina treor och veta att vi är klara med gymnasiet och snart tar studenten tillsammans!! 

Här kommer lite bilder jag tog under kryssningen, blev dock inte så mycket fotande och kvalitén på de foton som togs är helt jäkla katastrofal haha men men! Första förfestbilden tog jag av Ofelia!







 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0