040314

Hej! Livet flyter på, men alltså OJ vad jag längtar tills den 12:e mars, ca klockan 2. Då är nämligen realen skriven och jag behöver inte stressa så mycket mer. Det här med att jag skriver den dagen efter min födelsedag gör ju inte det hela roligare just nu, haha. Men men!
Senaste veckan har jag fortsatt vikariera på dansen, två dagar var dock Ella och Francine och höll lektion istället, otroligt kul!! Har även hängt med fina vänner, haft tacomys och kollat Let's dance, samt upptäckt serien The Big Bang Theory. Alltså. Att jag inte sett det tidigare. Den känns som gjord för mig, åh vad jag älskar den haha!!  
I lördags blev det utgång också. Hade tänkt ta det chill i 5 år ungefär men sen tänkte jag äh. Skönt med avbrott i plugga-dansa-jobbavardagen. Var en helt bra kväll, hängde hos Melle innan Arken, riktigt kul!
Igår firade jag och Micke 2-årsdag. Kan inte fatta att det är 2 år sen den där första pirriga pussen, att han har funnits i mitt liv så länge. Kan ej förstå hur jag har sån tur att jag har fått en så underbar pojkvän, kan bara konstatera att jag älskar honom mer och mer för varje dag. Efter våra träningar for vi igår och käkade middag ute, följt av häng på Arkens bastuavdelning. Helt sjukt fin kväll. 
Idag sken solen äntligen lite, så har försökt vara ute och få lite frisk luft för en gångs skull. Annars har jag som vanligt bara pluggat och tränat, håh alltså..  Dansen var i alla fall jätterolig, otroligt skönt de få gångerna man själv slipper dra träningarna nu för tiden, haha. Näj nu käk och serier, ha det bra!

 





Melles bild!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0