16e juni

Så har "sommarlovet börjat", även om det inte känns som nån större förändring då jag jobbat heltid i snart tre månader. Som vanligt går livet upp och ner och ja. Har fått höra alldeles, alldeles för många gånger den här våren och sommaren att "oj shit Malin, det här förtjänar du verkligen inte". Då förstår ni kanske att rätt mycket alltså inte har gått som jag vill, haha.. Nåja, har faktiskt haft några riktigt grymma veckor ändå, man får ju göra det bästa av saken! Levt livet bara känns det som, riktigt härligt. Druckit Moët en måndagkväll bara för att, kört heldag med allt från backintervaller till stek ute på Isacs stuga, spelat kubb, kollat korp, dragit en hel del Garden- och Åbbenhäng, varit med underbara vänner, firat bästa Ida, jobbat på som vanligt. Klippt av håret, känns galet skönt. Sovit för lite, spenderat pengar för mycket. Haha, sommar alltså. 
En del bilder har jag lyckats ta i alla fall, så här är ett gäng av dem!


Andra bilden är Idas!



 

 
 
 
 



 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är i nya håret!! :D

Svar: men åh TACK så mycket gulle!!! :D
Malin

2014-06-22 @ 19:48:46
Postat av: emme

Det va jag som kommentera xD //Emme

2014-06-22 @ 19:49:31
Postat av: Ella

åh vad du passar bra i håret, superfint! :)

Svar: ååh tusen tack finis!! Vad glad jag blir! :)
Malin

2014-06-24 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0