Sommardagar

Hej! Senast jag skrev var innan midsommar, så återigen har en del hunnit hända. Dagarna har jag för det mesta tillbringat på jobbet som vanligt. Det rullar på rätt bra! På kvällarna försöker jag träna så ofta jag hinner samt träffa vänner. En vanlig sommar skulle jag aldrig nånsin komma på tanken att träna helt ensam sådär bara, men nu inför Balettakademien är det nödvändigt, haha. Lite mojsiga sommarkvällar har det hunnit bli också, brygghäng, många gardenbesök som vanligt, lite bilturer och sådär. Har fått andra skedet gjort med bilskolan också (eller ja, har en körlektion kvar), jätteskönt!! Midsommar firades hos Ida och sen hos Moa, tack till båda!! Fin kväll som jag dock kunde ha gjort bättre, men ja får faktiskt skylla mig själv. Midsommardagen var stört rolig!! Vin på Garden följt av drinks hos Emma följt av dans på Arken, hohooj vad kul det var!
Annars har jag försökt chilla lite också, hängt lite på stugan när jag fått möjlighet, läst mina älskade Dan Brownböcker hehe osv. Just nu är jag sjuk, varit det i snart en vecka. Men börjar äntligen bli bättre nu så imorgon är jag förhoppningsvis tillbaks på jobbet! Halva förra veckan tillbringade jag förövrigt i Sverige men det + helgen får jag ta i ett senare inlägg, blir så jäkla långt annars!


 







 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0