Living how we wanna, speeding through the life

Hej! Måendet sen senaste inlägget blev återigen bara sämre så det slutade med antibiotika och hela skiten, blä. NU är jag dock i princip helt frisk igen vilket är galet skönt för är trött på att va borta från jobbet. På tal om att vara borta från jobbet, så är det något jag snart kommer vara för gott dock. Jobbar nämligen bara två dagar till i sommar!! Känns konstigt att sluta på det som varit vardag sen mars, men ska bli skönt med semester också! Rock off har dragit igång förövrigt vilket är sjuuukt roligt! Första helgen var jag fortfarande sjuk så alkohol och utgång straffade sig ganska rejält, men hade så himla kul ändå. Senaste två dagarna har varit så jävla roliga också att det är sjukt! Härliga förfester med finaste vännerna, hoppande till De vet du, galet mycket dans på Kino, osv. Idag har jag hängt i Möckelö med fina Ronja, solat, simmat och snackat. Härligt det! Ikväll känns det som att alla är rätt trötta men lite Lux ska vi försöka oss på i alla fall! Imorgon ska jag tillbaks till jobbet efter två dagars ledigt, ska bli kul även om jag dör av värme. Vill typ be om ursäkt till kunderna för att jag är så svettig. Haha. Min mobil är förövrigt sönder så bilder har jag 0 av, trist som fan. Är dock ganska skönt att vara utan telefon, känner mig så jäkla fridfull och i nuet, haha. Nu ska jag börja fixa mig och sen bege mig mot Emma! Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0