Sjuk

Varit sjuk senaste dagarna, men eftersom jag inte haft riktig feber (tror jag) har jag pallrat mig till skolan ändå. Inte så farligt stor uppoffring när man har 3 kurser hehe.. Men mår faktiskt inte särskilt bra alls, usch. Inte kunnat börja dansa än, sprängs av pepp snart!! Hoppas jag blir bra till helgen i alla fall. 
Har alltså inte gjort mycket senaste dagarna, soffan har förblivit min närmaste kompanjon. Hängt lite med Saine och Emma, dom är bra. Beställt karonkaklänning och anmält mig till evenemanget i fråga. Pluggat lite osv osv. Hängde med Mike på hålet idag, sötast som han är lagade han plättar åt oss medan jag låg i soffan hehe. Här ligger jag än, så jäkla trött och uttråkad. 
Efter ett såhär skittråkigt inlägg passar det väl bra med en bild från bättre tider. Rom med Ida för 2 år sen, åh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0