I just wanna dance like no one's there, I'm all alone and I don't care

Ny vecka igen, försöker att inte tänka på faktumet att det är måndag och istället kämpa mig igenom de här sista dagarna i skolan nu. Kan inte fatta att det snart är över. Har i alla fall den skönaste provperioden nånsin framför mig, kommer typ bara vara ledig känns det som och har bara ett enda prov som egentligen behöver pluggas på. Dessutom är det ML15, den coolaste kursen jag gått typ. Haha, är en sån nörd. 
Annars kämpar jag på med att komma tillbaks till träningsvanorna. Måste ha gjort nåt helt sjukt i lördags för kan fortfarande knappt röra benen vettigt känns det som haha. Hade åmi-dans ikväll och jessus vad det var roligt. Alltså OJ vad jag mår bra när jag får dansa!! Motivationen har ju, under dessa snart 11 år på dansskolan, såklart gått upp och ner men kan säga att jag nog aldrig varit så taggad som jag faktiskt är nu, sista terminen. Kan ju inte finnas nåt som är mer motiverande än känslan att "nu tränar jag fan faktiskt för att lyckas med de auditions jag kommer att åka på i sommar"!!! Känns helt jävla sjukt. Och otroligt. Vet fortfarande inte exakt vad det blir, vare sig jag kommer in eller inte, kanske det inte blir dans nästa år utan bara vanligt plugg, eller kanske det blir massor av dans. Vet i alla fall att jag måste fara på inträdesprov. Se hur långt jag kan ta mig. Veta att jag vågar. Upptäcka nånting större än det som finns här på Åland. 
Nu ska jag fixa lite käk och invänta ph, haha. 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: izabella

Oj va vig du är ! :) Jättefinblogg du har förresten !!! Super bra/mysig
på bilderna under, vad för kamera använder du^^?

Svar: Åh nämen tack så mycket, vad glad jag blir!! :) Använder faktiskt mest min iphone bara! :)
Malin

2014-01-27 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0