-

Är fortfarande sjuk, det håller i sig riktigt jäkla länge det här. Otroligt frustrerande att inte ha kunnat dansa alls detta år men det ska väl ge med sig snart. Gör alltså inte mycket alls nu för tiden, ligger mest i soffan. Kul!!!! Helgen var i alla fall fin, myste mest bara, käkade lite ost&kex med Micke och lipade till Forrest Gump. Hängde med Saine, med Lollo och med Ida. Fina vänner det där. Gör som de flesta andra och tar en Arkenfri månad. Men sen fyller Saine ÄNTLIGEN år och då jävlar! Sjukt vad jag längtar. Har verkligen inte mycket vettigt att skriva, känns som mitt liv är halvt nu när jag inte kan dansa. Förhoppningsvis är jag tillbaks på banan imorn!! Idag gick förresten alla 3or en vett och etikettkurs, hahaha.. Finns mycket att säga om den, men konstaterar helt enkelt nu bara att jag ändå längtar till karonkan som aldrig förr, fytusan vad kul. 
Nu ska jag väl käka lite mäcks och dricka senaste veckornas 39483e kopp te. Ha det!

Har så jäkla dåligt med bilder men här är två från helgen, min drömmiddag och mojs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0