Drömveckan

Nu när det är januari och allt så började jag tänka på tiden för snart exakt ett år sen. Blev helt förundrad över mig själv då jag insåg att jag i förra inlägget glömde nämna en sak som hände just då. Tänkte hela tiden att jag skulle skriva om det men sen när jag väl satt vid datorn var jag så stressad så det försvann. Hur som helst, i januari förra året fick jag vara med om det roligaste som jag nånsin gjort, i hela mitt liv tror jag. Det var att träna, resa och uppträda tillsammans med Young Russian Ballet. Aldrig nånsin har jag lärt mig så mycket alltså, det var helt fantastiskt. Och att jag dessutom fick dela hela upplevelsen med mina underbara dansvänner gjorde ju det hela helt perfekt. YRB kommer tillbaks till Åland i år igen men detta år blir det ingen turné. Ber till gud att vi ska få träna med dem igen i alla fall, eller vad som helst som påminner om den där underbara, overkliga, fantastiska veckan för ett år sen, då vi for på turné med ett ryskt balettkompani. 
 
(Ålandstidningens bild)
 





(Francines bild!)
 
(Young russian ballet:s bild)

Kommentarer
Postat av: Francine

Ååååh! <3 Helt klart bland det bästa jag gjort i mitt liv också!

2014-01-02 @ 16:18:02
URL: http://nattstad.se/francinee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0