6/1-2014

Tillbaks till skolan igen imorgon då. Gör inte så farligt mycket ändå, eftersom att man (förutom några studentprov) är helt klar med Lusse om mindre än en månad. Det är ju faktiskt det sjukaste nånsin, får lite panik. Har fortfarande inpräntat i skallen "okej detta är din nya skola, här blir du jävligt länge", och nu ska jag snart ta studenten. Vill nästan inte att allt ska vara över!!
Hur som helst, peppen för framtiden är i alla fall större än nånsin så blir nog bra ändå. Har kollat på skolor hela helgen och alltså HOOOOJJJ BLIR HELT TILL MIG!! Kan bli riktigt bra. Det är förövrigt det mest spännande jag gjort på hela helgen, annars har jag mest legat och halvsovit, lidit av halsont och haft värmekudde runt huvudet pga nackspärr. Haha, helt grymt. Nä men har verkligen behövt vilan, har sett typ en hel säsong GG osv. Pallrade mig iväg till Janina häromkvällen också för att käka middag med henne och Hanna. Mådde mycket bättre både fysiskt och psykiskt efter det, tycker om dom två. 
Ikväll ska jag käka hos mormor och sen BESTÄLLA KARONKAKLÄNNING!! Får nåt fel på mig själv att jag aldrig tar tag i det. Hällsicke.
Anyway, ha en fin måndag nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0