Prag

Är hemma från Prag igen, har haft det riktigt fint! Första dagen sken dessutom solen och det var riktigt vårväder, kunde till och med äta lunch utomhus vilket var helt underbart. Förutom det har vi hunnit med att se de flesta kända sevärdheterna, promenera massor, fota ännu mer, besöka KGB-muséet (gammal sovjetisk spionutrusting, vapen osv haha lite udda sysselsättning men var häftigt att se), shoppa som fan och kolla på dans. Hotellet var fint och maten (endast italiensk, hehe pallade inte prova tjeckisk..) var god. Riktigt MOJSIG resa! Haha japp, mitt mojsande må vara parodierat (vilket var sjukt kul) men klart jag fortsätter med det för det! 
Jäklar vad jag använder parenteser i detta inlägg förresten.
Nu sen jag kom hem har jag inte hunnit med så himla mycket. Storstädat rummet och tränat lite. Hängt med Janina och Hanna och cruisat lite med Ida. Riktigt fint. Idag fyller min underbara mamma år så ikväll har vi ätit riktig finmiddag! Och imorgon ska jag jobba.
 
Lite bilder från Prag, fler kommer på Facebook!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0