Ledig från skolan

Sådärja, ledig från Lusse! Har varit en riktigt skön vecka, dock inte helt slapp ändå! I tisdags skrev jag sista provet, ML15, vilket gick riktigt bra tror jag!! Oj vad jag hoppas att jag inte känner fel nu. Har även jobbat lite några dagar, vikarierar min danslärare på ÅMI! Utmande verkligen, men roligt också. Gråter ju typ för barnen är så söta. Nu är jag slut som artist dock!! Ska fortsätta med vikarierandet nästa vecka och så lite jobb på Rosenblads i helgen. Utöver det har jag börjat plugga lite geo inför studenten, mojsat med Micke, promenerat och hängt med Saine.  
Imorn är jag helt ledig från allt jobbrelaterat, jätteskönt. Just nu känns det också faktiskt himla härligt att jag skrev svenskastudenten i höstas så jag slipper gå upp imorgonbitti på grund av det hehe. 
Ska i alla fall fixa ärenden (har så jävla mycket ärenden hela tiden haha?! Jäkla skattekort och karonkaklänningsfållningar och karonkaskor osvosv) och på kvällen ska jag och några fina bruds käka middag och planera eventuell studentresa!! Wih
 
 
Tyckte det var så himla fint när jag promenerade hem från Mike häromdagen hehi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0