Torsdag

Är så fascinerad och förundrad över faktumet att detta har varit min stressigaste vecka på flera månader och jag går inte ens i skola?! Haha, riktigt konstigt. Har sprungit runt överallt och fixat allt inför imorgon, är fan mer än jag tänkt alltså. Klänningen måste sys, skor måste köpas, frisyr måste provas, smycken, väska, tusen andra grejer som hör till och sen planering inför kladdkaronkan också. Den sistnämnda tror jag hur som helst blir bra, känns så nu i alla fall. Får hoppas alla ettor och tvåor tycker det är kul!! Har varit i skolan hela kvällen för att pynta, hoh. Tidigare hade jag min sista danslektion som tränare. Har varit roligt och bra att ha nåt att göra men samtidigt påfrestande att ha så mycket ansvar och att vara upptagen från 3 nästan varje dag till in på kvällen ofta. Har även försökt plugga så mycket som det bara går inför studenten, kommer nämligen inte bli så mycket läsande de kommande dagarna känner jag. Har också fått spanskastudentens hörförståelse avklarad, SJUKT SKÖNT!! Kändes dessutom som att den gick rätt bra. Nåt annat som gick bra var mitt sista matteprov, som jag fick ut i tisdags. Drog min första fullpoängare nånsin inom långa matten, fattar ingenting?! Hoj vad glad jag blev. 
Nu sitter jag här i morgonrock och klackar, blött hår och nymålade naglar. Förbereder mig alltså allt vad jag kan inför morgondagen haha. Tror det kommer bli en helt fantastisk helg, är nästan nervös för att jag är så taggad!!
Hoppas ni får en lika bra helg som jag hoppas på att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0