23:26

Är helt slut. Varit en stressig lördag och inatt sov jag dåligt. Trots det klassar jag helgen som riktigt bra! I fredags myste jag ute hos Celinda med henne, Sara och Saine. Fixade så jävla underbar middag bestående av massa smårätter och kollade sen på resor!! I lördags var det tidig uppstigning för att fara på jobb. Gick nog bra men oj vad jag längtar till den dagen då jag kan alla blomnamn samt priser. :) 
Efter jobbet for jag snabbt hem och bytte om för att sedan fara på dansövning inför kvällens uppvisning. Raceade sen hem igen, käkade pizzamiddag med Micke och for efter det iväg till Alandica! Var dit med mormor och tittade på Young Russian Ballet, alltså ååååh. Blev riktigt starstruck när jag såg deras tränare Anastasia vid ingången, helt sjukt att vi fick träna med henne förra året. Saknar det så himla mycket! Föreställningen var jättebra också, häftigt med tangotema istället för klassisk balett. Efteråt hann jag mojsa och dricka te hos mormor min innan jag begav mig till Stadshuset för att uppträda på teaterföreningens hundraårsjubileum! Var riktigt roligt, massa flashbacks från revyn osv. Kom hem vid halv 12, helt slut. Idag har jag mest pluggat. Hängt lite med Saine och senare Hanna och Janina, trevligt som tusan det.
Har en lite crazy vecka framför mig men blir nog roligt. Den kommer bl.a. bestå av utgivning i skolan, massa vikarierande på åmi, pluggande, spanskastudent, planering av kladdkaronka, the actual kladdkaronka, KVÄLLSKARONKA, dans hela lördagen och slutligen Tjeckien på söndag. PUH. Ska alltså till Prag i slutet av veckan, riktigt kul. Hela veckan blir så sjukt spännande, åh shit vad roligt!!
 


 
Sista bilden är Ericas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0