3e december

Oj heeeejsanhej här har det gått många veckor. November har gått och julen har börjat. Alla som känner mig vet nog att ingen är ett större julfreak än jag, så jag är ju därför helt eld och lågor nu haha, ÄLSKAR DETTA!!! Fick dessutom fira årets bästa helg, lillajul, hemma på Åland. Marknad, julmys, häng med saknade vänner, släktmiddag och utgång bjöd helgen på, helt fantastiskt. 
Ikväll har jag det extra bra, för ikväll gör jag för första gången på hur länge som helst inget särskilt. Senaste tiden har varit, som denna tid är varje år, extremt jäkla stressig. Kontrollskrivning, tentor (bl.a. en som innefattar ALL gymnasiekemi, alltså min hjärna sprängs), labbar, inlämningsuppgifter, extrarep med dansen, fyra uppvisningar osv osv är på gång.. Mellan allt dansande och pluggande försöker jag ju också som sagt få tid att behålla nåt slags socialt liv, så har inte blivit mycket vila alls. Men allt är ju faktiskt roligt!!
Vad mer då. Dragit ett litet barhäng på Söder en onsdag med Hanna bara för att, har invigt lillajul i Sverige hemma hos Leila med henne och några andra, har halvt bott hos Emma några dagar osv. Även hunnit träffa Niko några gånger, så härligt. Nere i Göteborg hade vi världens mysigaste helg med marknad på Liseberg, middag och spel till långt in på natten med Oscar och Mickan och bara allmänt en massa lycka över att äntligen få vara med varandra igen. Interstellar har vi sett på bio också, världens bästa film säger jag bara!! Herregud, min hjärna sprängs igen.Sjuk var den. 
Hur som helst. Har haft en riktigt fin dag idag, hade inga eftermiddagslektioner så slutade direkt efter dansen. Käkade lunch med lite dansmates för att sen springa runt på Söder och i Gamla stan med Wilma, Stortorgets julmarknad var vi till bland annat. Var så galet mysigt, insåg igen vilken sjukt vacker stad jag faktiskt bor i när jag promenerade hemåt sedan. Nu ska jag fortsätta mojsa med min 49-kronorsljusstake från Clas Ohlsson och lussebullarna mamma skickat med hemifrån haha. Hoppas ni har en fin onsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0