Lediga dagar

Hej! Helgen och veckan har varit mestadels bra! Spenderat flera dagar ute i Eckerö med massa sol, bad och mys, helt underbart. I lördags kollade jag lite fotboll med Ida och Tazmin innan det blev förfest hos Pernilla följt av utgång. Blev dock något av en standardlördag dvs förfesten var roligare än utgången. Dansen fortsätter, i söndags hade vi träning från 4 till 9 hoh!! Men det är så jäkla roligt att det fan inte gör något, åh vad jag har saknat att dansa! Fattar inte hur jag har kunnat gå hela sommaren utan att få göra det, min inspiration och inre trygghet måste ju ha blivit helt förintad av understimulans. Haha. Efter den träningen drog jag till Garden en sväng med saknade Saine, så himla härligt att vara med henne igen!
Denna vecka har jag dragit mer stugmys, haft en jäkligt härlig dag med fina Lollo i Gottbysund och Kungsö batteri, käkat middag med mina gull Hanna, Janina och Simon, haft dansgenrep och tillbringat en dag i Eckerö med familjen. Det sistnämnda avslutades med middag hos Sundbergs, lika trevligt som alltid det!! Idag gör jag inget speciellt alls, vilket jag inte har den blekaste aning om när jag gjorde senast. Har rusat igenom hela sommaren känns det som. Lite dumt då jag vet att jag är en jäkligt stressad person som ofta har alldeles för mycket och är i stort behov av att bara ta det lugnt, men samtidigt har det varit SÅ ROLIGT. Haft så kul denna sommar verkligen











 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0