Första augusti

Hej! Hela Rock off var så jäkla bra i år, är så glad för det då förra året var sjukt miserabelt för mig haha. Fem nätter i sträck har jag dansat mig helt svettig haha, till De vet du, till John de Sohn, till Lux, till Broiler, osv. Och sen en massa grymma förfester med världens finaste vänner på det. Galet roligt!! Var ju mobillös så fortsättningsvis inga egna bilder alls från veckan tyvärr. Nåja, lika bra det kanske haha. I lördags jobbade jag min sista dag, riktigt sorgligt! Trivts så bra på Rosenblads och herregud vilken blomfantast jag har blivit av det haha, det kan nog alla mina stackars vänner intyga. "MEN KOOOLLA på den där balkonglådan!! Åååååh vad fina pelargoner" haha. Hoppas jag har tid att komma tillbaks och jobba där i jul igen!! 
Denna vecka har jag också haft fullt upp faktiskt, trots att jag slutat jobba. Har nämligen hängt i danslokalen sex timmar om dagen i fem dagar. Är ett stort dansprojekt i Mariehamn nu i augusti och vi är en liten grupp som ska få vara med och uppträda strax innan en professionell dansgrupp från Sverige har sin uppvisning nästa vecka. Detta har vi övat på under senaste veckan, tillsammans med proffsen själva, och HERRE vad lärorikt och grymt det har varit! Har fått träna på helt nya sätt, tänka på helt nya sätt, dansa på helt nya sätt. Känns verkligen som man utvecklats, jätteroligt! Har även hunnit med annat i veckan, som häng på Jackes stuga i Vårdö, middag och bad med Ebba, mojs på min stuga med Hanna och Janina, och igår mer häng på vår stuga. Då var det kräftskiva som gällde, hade en riktigt rolig kväll tillsammans med Fredric, Viktor och brorsan!
Ikväll har jag tre timmar dans till, med Dunder denna gång. Ska också bli jätteroligt! Efter det tänker jag fortsätta på veckans tema, och köra stugmojs. 
 
Här är lite av de få bilderna jag hann ta före och efter att min mobil dog (jo den är förresten lagad nu!!!)

Inleder dock med några som ej är mina, haha dör åt dessa. Den ena är Blancas, andra är Pernillas!

Och denna är också Pernillas :)
 


 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0