so I put my arms around you

 
Usch, har under sommaren lyckats förtränga hur sjukt stressigt det blir när precis allt drar igång och gasar upp till 500 km/h samtidigt ungefär. Nä okej, har inte nått maxgränsen än men nog jäklar är det mycket att göra. Ledsen på skolan, 3an skulle ju vara chill?! Är så mycket arbeten och redovisningar och prov att jag får nåt fel och samtidigt hänger studentproven över en och skaver. Inte är jag nöjd med dem heller, haha. Har fått lite preliminära resultat och njäääe.. men äh, vill ju bara bli student och det ska man väl förhoppningsvis bli i alla fall haha. 
Annars så dansar jag på och tycker om det väldigt mycket. Tänker nästan varje lektion "är detta sista året jag dansar/är detta det jag kommer syssla med dom närmaste åren/klarar jag ens det i så fall" osvosv, det är jättesvårt. Skulle kunna skriva ett helt inlägg om detta. Kanske jag gör det nån gång hehe. 
Just nu sitter jag och myser med tända ljus och te och grejer, fruktansvärt härligt. Bevisar ju också att stressen inte har kört över mig helt än heller haha. Snart borde Micke dyka upp och som vanligt lär vi äta massor och kolla på Friends. Tycker så mycket om honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0