How are you ever gonna know if you never even try

 
Sitter här sminkad och klar med morgonrocken på haha, väntar på Celinda så att vi så småningom kan börja bege oss till Sara för lite förfest innan Kino och Arken. Ska bli jäkligt roligt! 
Annars har jag gjort jävligt mycket vettigt idag faktiskt, har dock varit så vettigt att det nästan känns ovettigt. Spenderat hela dagen med att plugga/städa/plocka/betala avgifter och däääär slutar jag innan ni seriöst börjar tro att jag är 57. Haha, skönt att ha det gjort i alla fall. 
Igår var en helt sjukt slitsam dag, dock somnade jag lycklig på kvällen. Inledde med svenskastudent, satt i 5 timmar och var helt slut när jag väl kom ut därifrån. Usch vad jobbigt, men otroligt skönt att ha det över. Bara 2 likadana skrivningar kvar denna höst nu. När jag kom hem kastade jag mig i solstolen för att ta igen mig i nån timme, innan det bar av till Alandica. Blev där från halv 7 till 12 på kvällen, orkade inte ens stå i slutet nästan haha! Hur som helst så hade vi dansuppvisning för någon slags Tehy-personalfest. Var helt fantastiskt underbart, g r y m publik!! Och så fina dansare som sällskap. Blir så otroligt glad av kvällar som den igår. En dans körde jag dessutom solo, ville spy efteråt men samtidigt gråta av glädje. Älskar detta. 
Nåjonåjo, nu ska jag packa ihop mina grejer, ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0