Måndag

Tjo! Klockan är inte ens 12 och jag har redan slutat för dagen, har endast en lektion på måndagar. Hej period 2♥ Har förövrigt haft en superbra helg. I fredags var det styrke- och konditionspass med dunder igen, riktigt tungt men konstigt nog ser jag nästan fram emot dom träningarna. Efter det var det bara att lunka hem, svettig och förstörd, äta lite, för att sen återvända ut och uppträda med samma gäng. Kände mig inte alltför redo inför det som ni hör haha, men var riktigt roligt ändå!! I lördags hann jag med lite allt möjligt, bland annat en sväng till Maxinge med mor min. Mot kvällen for jag och Saine till Lovisa för att föra lite. Var så roligt, tycker om dom där två alltså. Sedan for vi till Frideborg och Ofelias och Josefins artonårsfest. Var en riktigt lyckad kväll, hade himla roligt! Tackar så mycket! Kvällen avslutades med ett besök utanför Arken och Chilihamburgare, såklart. Igår var en riktig SÖNDAG. Diablopizza, Ben&Jerrys, cola och film med Micke, helt fantastiskt haha. Resten av denna dag och vecka finns nog inga speciella planer alls, dans och skola rullar på bara. Har lite tappat den där "YES SOMMARN ÄR ÖVER HÖSTEN ÄR HÄR NU KÖR VI"-motivationen, nu räknar jag bara ner dagarna till nästa helg som kommer bli underbar.
 
Från i lördags. Älskade att ha lockigt hår och röd klänning, just för att jag aldrig annars har det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0