LÖRDAG

Tillhör minoriteten som inte skrev högskoleprovet idag. Lite ångest på den, men äh är nog lugnt. Har istället hängt på Stadshuset nästan hela dagen. Revyövningar som vanligt. Är ordentligt trött nu, varit en tung vecka men ikväll får jag förhoppningsvis släppa all stress och bara ha roligt. Snart kommer Lovisa hit för att fixa lite hår osv med mig och sen far vi till Pernilla för att fira henne! 
Sitter för tillfället insvept i min enorma, supermysiga morgonrock, knaprar lite godis och tar ett glas (haha jävlar vad jag känner mig som 50 när jag skriver så) samtidigt som härlig musik spelas på datorn och solen lyser lite igenom molnen utanför. Ganska fint har jag det nog!! 
Imorgon blir det förhoppningsvis en ganska typisk söndag, det vill säga skitmat och mys med Mike + massa Friendsavsnitt. På kvällen blir det dock revyövning igen hoh. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0