15:03

Provperioden är nästan över och jag är så lycklig att jag inte vet vad jag ska göra. Känns helt otroligt att ha lite fritid igen istället för skola-plugga-dansa-plugga-sova. Hur som helst, helgen var riktigt bra. På fredagen var jag på ett jäkligt tufft träningspass med dansgruppen först, sen myste jag med Micke. Lördagen tillbringade jag med att plugga lite, träffa en saknad vän och sen åka på match för att se Micke och resten av Jikken stiga till division 3!!!! Stoltast i världen haha, åh vad det var roligt att få se dem vinna. Så duktiga. Resten av kvällen hängde jag med Lovisa, vi käkade lite efterrätts på Arken följt av bastu, ost&kex och maaassa snack. Helt underbart. 
Söndagen var mest en enda stress, pluggade som en dåre. 
Har också hunnit hänga med Saine, igår drog vi en gammal klassiker från 8:an typ, nämligen bastu och sleepover haha, även det så himla härligt. 
Just nu har jag inget alls som måste göras vilket är fruktansvärt skönt. Ikväll blir det dans, vilket jag känner så sjukt stor pepp för. Tycker om våra nya danser och blir så himla glad av att få hålla på med detta!!
 
Nu lite bilder från senaste som vanligt:

Försökte överleva pluggandet


Finns ju trots allt vissa fördelar med provperioden
 
WHOO JIKKEN
 
 

Min fina silvermedaljör




 

Han typ.. fastnade i min bil

 
 
For ut till Celinda med Ebba igår för att käka glass, dricka kaffe och snacka om allt möjligt, helt himla supermys ah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0