14:00

Är hemma snabbt, har dagens andra hål för tillfället. Torsdagar alltså.. Det är illa med skolpeppen, det som håller mig levande är dansen. Har nåt varje dag nu för tiden, är det inte ÅMI-dans är det revyövningar. Ska nämligen vara med som bakgrundsdansare i årets uppsättning av Revyn! Är helt fantastiskt roligt, skrattar ihjäl mig varje kväll typ. Så det tycker jag att ni ska komma och titta på i november! Så jo, gör inte mycket annat än det. Idag var jag förövrigt ner till stan och fixade lite grejer till min och Celindas halloweendräkt. Är taggad!!! 
Det som skaver mest just nu är kanske att jag missade min chans att försöka förverkliga en dröm jag haft sen jag var barn, nämligen att vara med i Ålands luciatåg. Blev så otroligt glad när jag hörde att jag var anmäld, men sen visade det sig att jag var i Italien på enda uttagningsdagen så, det var det. Har ju absolut ingen aning om hur det hade gått haha, men hade varit kul att försöka!! Well, som sagt har ju revyn nu i alla fall och det kommer bli jäkligt kul det också! Nu blir det snart lite historia, följt av dansträning. Ikväll mer övning. 
Ha det så bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0