-

Hej, har inte bloggat nåt alls nej. Alltså jag vet inte, det har inte kommit på fråga över huvud taget senaste tiden. Har det lite jobbigt och nån dag kommer jag säkert sätta mig ner och skriva ut alla 1000 tankar som just nu flyger omkring vilt i mitt huvud. Jag tror jag behöver ändra på mitt tänkesätt och på mitt liv. Orkar inte stressa som jag gör längre, och framför allt inte ha såna skyhöga krav. 
Men istället för att fokusera på det så berättar jag lite annat istället! Har haft spanjorerna här i en vecka, sjukt ansträngande med samtidigt himla roligt. Är så jävla sjukt att jag har fått en kompis som jag pratar spanska med. Hahaha "ååh mamma jag har fått en kompis!!" lät det där som, men är bara så förundrad att vi lyckats komma så bra överens som vi gjorde, trots språkskillnaderna. Hela spanskagänget var så härligt också så det var kul att hänga med alla. Annars då. Provperioden igång och jag tillhör inte den lyckliga mängden som anser att det är chill. Lider. Har bilteori på kvällarna också så det underlättar ju inte. Men efter fredag kan jag nästan pusta ut helt, herremingud vad skönt. Ska spendera helgen med bästavän och pojkvän och bara släppa stressen och ångesten. 
 
Nu lite bilder från senaste veckorna, börjar med Spanienutbytet

For ut till en bondgård i Lumparland


Så spanjorerna skulle få träffa djuren :')


Hängde även på Vårdö


Jag och fina Laura!
Lilla Holmen var vi alltså till en kväll också
 
Och lite bilder från efterutbytestiden, haha, här årets första Stadshusbackenhäng med Celinda och Lovisa


Uppvisning på Alandica, sminkad och grejad


Så jävla varmt så kunde käka frukost (bestående av american pancakes) utomhus, med min finis


Svenskaföredrag om queerlitteratur, haha

Och den här sista, bara för att mina vänner är så konstiga♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0