YRB-bildbomb

Okej, NU ÄR DET DAGS! Ska äntligen ladda upp alla bilder från turnén med Young Russian Ballet! Först kom alltså de till Åland, sen for vi med dem till Finland, Vasa och Björneborg var destinationerna. Heeeere we go

Från första träningen på Åland. Kunde inte sluta gapa typ


Grace, yeah

 


Jäkla klädpåsar man måste släpa runt på hela tiden alltså haha




Vår "loge"!

Smånervösa före första gemensamma träningen
 
Rep inför första uppvisningen i Vasa 
 


Francines bild!






Hahaha Vasas tröttaste tjejer, med Celinda i spetsen♥ Nä, bilden är faktiskt arrangerad
 
plågades av tandvärk haha
 

Ryssarnas buss!!


Drog en shopping i samma kläder som jag sovit i typ, heh


En kväll kunde vi gå ut och käka fiiiiiint, sakolis gott


Alltså haha, rummet i Björneborg... blir typ arg bara av att titta på det, så jävla kaos


Kanske den stalkigaste bilden jag tagit........... men det är ju prima ballerinans klänningar!!!!





Konserthuset i Björneborg


Francines bild igen!


Jag och yrb:s Ion, nervöst? Ah, semi alltså


♥♥ Francines bild!

 
Young Russian Ballets egen bild på oss alla! 
 
Som jag sagt typ 659 gånger förut, detta var verkligen den häftigaste upplevelsen i mitt liv och jag saknar det fortfarande så otroligt mycket. Hade varit guld värt och mer att få göra det igen, hoppashoppashoppas♥  tacktacktacktacktack alla som medverkade i denna sjukt overkliga, galna, jobbiga men framför allt, UNDERBARA vecka!
 

Kommentarer
Postat av: celinda

"okej, alltsåå nu föööörsöker vi vårt ALLRA bästa så att det här hotellrummet inte blir lika kaos som det i vasa".....alltså

Svar: hahahaha år 2013s största FAIL med den tror jag :D
Malin

2013-03-05 @ 20:13:20
Postat av: Francine

Haha, synd att man inte kan gilla kommentarer här.
Men, åh! vad jag saknar!!! ååh, vad kul det var! :D
<3

Svar: hahahah jaaa, önskar också att jag kunde just nu! :'D men jaaa visst gör man!! Världens roligaste grej alltså :D <3
Malin

2013-03-06 @ 11:34:31
URL: http://francinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0