Värmeslag och presentångest

Hej! Min dag började riktigt kasst, både Micke och jag klev upp lika utmattade efter att inte ha kunnat sova. Blir så sur, när man för en gångs skull gått och lagt sig i någorlunda tid, så vaknar man halv 4 och ligger bara och vrider sig. Har nåt jättekonstigt just nu, varje morgon vaknar jag med känslan av att jag har 40graders feber, har så SJUKT varmt att jag inte vet vad jag ska göra. Varje morgon?! Hoppas det går över. 
Min dag blev dock sakta men säkert bättre. Hade helt okej lektioner, fick vår paneldebatt färdigplanerad och hade en håltimme som jag drack 3 liter kaffe på typ, hehe. Timmen mellan skolan och träningen gick åt till att fundera och fundera tillsammans med stackars Celinda, över vad FAN jag ska önska mig i 18-årspresent. För jag har ingen jävla aning. Haha. Har även dansat ikväll som vanligt, känns inte riktigt som allt är på topp där. Varit lite för mycket pauser i och med sportlov, karonkaövningar osv. Hur som helst, efter dansen fick jag premiärskjuts hem i Ebbas bil, och nu sitter jag här och funderar på presenter igen, största i-landsproblemet nånsin detta tror jag. Aja nu ska jag försöka tagga till inför kvällens nästa danspass, ha det bra hörni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0