våååååår

Hej! Igår var helt bra, fick dock reda på att kvällens dans var inställd. Blev typ panikig direkt, "menmenmen vadFAN ska jag göra dådå?!?!?" haha, är så van att ha dans lite hela tiden. Fick så mycket myror i brallan så sprang 5 km på löpbandet istället. Och jag hatar att springa. Vet ej vad det är frågan om.
Efter det chillade jag mest på, tog tag i saker jag inte hunnit med tidigare och så, riktigt skönt. Idag inleddes klockan 8 med någonslags cirkelträning-max-fys, svettigt var det i alla fall! Nu efter skolan måste jag bara ut och gå lite, så sjukt härligt väder! Tror inte det varit såhär varmt i solen på 5 månader eller något. Nu håller jag på och skuttar runt här lite, koreograferar lite till ungarnas dans som jag ska lära ut på Folkhälsan ikväll. Valde att göra dansen till Jalla Dansa Sawa hahaha dör vad den är härlig att hoppa runt till! 
Nu ska jag försöka koka ris (av nån anledning bränner jag det alltid?), käka middag, fara iväg och danslära lite (bra verb) och sen på balett. Ha en fin kväll! 
 
 
Lite bilder från förra våren bara för att jag inte hunnit ta några i år än, och för att jag är så sjukt vårpepp!!!
(översta bilden är Idas!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0