Det var ett tag sen

Sämsta uppdateringen ever men nu blev livet sådär fullspäckat igen som det blir ibland. Idag skrev jag BIO2, vilket antagligen är typ den knasigaste kursen i Lusse (bortsett från naturämnena antar jag), men det som är ännu knasigare är att det gick bra!! Men sen är ju jag sjuk i huvudet också, som föredrar biologi framför samhälla och sånt. Underlättar förövrigt pluggandet något enormt när vädret är så fint så man kan sitta ute och sola samtidigt (med vinterjackan på i och för sig...). Härligt är det!! Hann även hänga lite med Ida under dagen, ha släktingar över på middag och jobba lite på Folkhälsan.
Annars då. Jag har sjukt ont i kroppen efter 3 dagar som bestått av konditionstest och en jädra massa asjobbiga danstimmar. Men jag tycker om det ändå, hehe. I helgen var jag i Stockholm med mitt hjärta, vilket var sjukt mys. Shoppade, käkade middag ute och hade det fint. Och idag fyller världens bästa bror år också!! Sjukt att lille Marty blivit 14, jag känner mig så gammal. 
Imorgon är det sista dagen innan påsk och den tänker jag spendera med samhällaprov, ML-plugg med mina mattemates (hehe) Frida, Celinda och kanske Fanny, och till sist lite partaj med ett helt gäng sköna typer, blir nog rätt prima det! 
Nu ska jag sluta blogga eftersom det borde vara typ längst ner på min prioriteringslista, och istället ta tag i det som faktiskt är numero uno: samhälla!!! Jävla politik
 
Lite bilder på min fina bruuuur
 
Och några från Stockholm!
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Vänta bara tills han fyller 18, då kan vi snacka känna sig gammal! ;)

Svar: hahah åh herre, ångest!! Hahaha nej men ja herregud, må det dröja länge tills den dagen! :'D
Malin

2013-03-27 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0