Bilder från helgen

Tjo! Har haft en riktigt fin helg! Har för en gångs skull varit lite duktigare med bildtagandet så kan ju berätta lite med dem här 
 

Grekisk middag och Rhodosplanerande med Celinda, Lollo och Frida, otroligt mysig kväll!
 

Mys med Micke och hans Friendsintresserade katt
 

Jag och Lollo kollade våra pojkvänners match, trevligt det också och vinst blev det!


Och jag fick kallt om fötterna, haha


Käkade sjukt god middag hos brorsans gudmor och gudfar (åt inte sådär lite hehe), sjukt förövrigt att få dricka vin nuförtiden!

Firade min födelsedag lite i förskott med fina vänner

Och firade lite till med lite andra fina vänner :) 
 
Där har vi min helg! Som ni märker är något litet eventuellt på gång, firandet beror alltså på att jag fyller 18 imorgon!! Det är helt insane att jag kan rösta, handla på alko, gifta mig och gå på krog om jag vill om några timmar, hahah, kan inte riktigt ens försöka förstå det. KUL SKA DET BLI ATT ÄNTLIGEN BLI MYNDIG I ALLA FALL! Hoh, herregud! Hoppas hur som helst att ni också haft en fin helg! Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0