1 år

Hej! I fredags var det kladdkaronka + parodier på kvällskaronkan som gällde för mig. Var himla roligt, parodierna gick faktiskt riktigt bra tror jag! Längtar tills nästa år då det är vår tur att ha karonka, alla var så sjukt fina! Resten av kvällen blev kanske inte helt som planerat, kunde ha haft riktigt kul men tappade väl peppen lite tidigt. Efter en sväng till Diablo vid 2 kände jag att jag hade gjort mitt den kvällen, så for hem till Micke och sov.
Gårdagen gick åt till att handla och städa (haha vafan), och inför kvällen funderade jag mellan lite mer festande eller chill. Fick bli mys med min finis, för att fira det som egentligen är idag. 3e mars 2012 fick jag nämligen första pussen av killen som senare skulle bli en av de viktigaste personerna i mitt liv. Så idag har vi lite 1årsfirande :)) Fattar inte hur jag kan ha sån tur att jag fått en såhär underbar pojkvän. Vare sig vi pluggar, sover, skrattar, reser, festar eller kollar på film, allt jag gör är så mycket bättre när han är med. Jag älskar dig Micke♥ 
 
 
Sista är från imorse, hehi ettårsfrukost 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3 hihi

Svar: <3 <3 <3 PUSS
Malin

2013-03-03 @ 18:01:40
Postat av: Anonym

herremingud vad ni är fina! :)

2013-03-05 @ 17:18:44
URL: http://hlindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0