Sommarlov

Tjo! Senaste dagarna har jag varit rätt mycket ledig, haft utgivningstimmar, klassfest och blivit klar med bilteorin. Igår gick vi ut 2an också, jessus!! Kan inte fatta att det är 3 perioder kvar i skolan som man nyss började på. Är i alla fall jättenöjd över betygen och hade en himla fin avslutningsdag! Käkade lunch med Hanna och Janina, och for sen till Lovisa och spenderade kvällen där med lite boys + Celinda senare. Hade så jäkla roligt! Kvällen slutade i Engelska parken men till och med det var kul haha. Hade sjukt mycket sommarkänslor hela kvällen. Värme, ljust hela natten, fullt med folk, alla var så himla glada, haha underbart. Idag är jag så jävla slut. Hade tänkt fara ut ikväll igen men får se nu alltså. Ska i alla fall iväg och gratta lite fina studenter snart! 
 
Här är lite bilder från senaste veckan också

Detta beskriver min tisdag ungefär, himla ok tyckte jag


Kollade på fotboll, värdelös bild haha. Whooo Jikken!!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0