så mycket glädje

Senaste onsdagen var nog fan en jäkligt speciell dag det. Började morgonen med att fara iväg till flygplatsen. När passagerarna från Helsingfors anlände hamrade hjärtat och tårarna rann. Min bästa vän var äntligen hemma igen, efter ett år på andra sidan jorden!! Helt sjukt. Så var med Saine hela dagen sen, så himla sjukt jävla roligt!!!♥ 
Mot kvällen for jag iväg för att möta upp en annan bästa vän, nämligen Ida! Och hon fyllde 18 jävla år hon!! Som vi väntat, herregud! 1000 grattisar igen finis!♥
Käkade middag med henne och några på Garden, för att sen flänga runt och försöka få ordning på allt hemma efter hemkomsten från Grekland (kom hem 4 samma natt....). Kvällen avslutades med lite mer häng på Garden med Ida och Sara och till slut med min fina pojkvän. Underbar dag helt enkelt.
Förövrigt har jag börjat jobba, återigen på hotell. Även dansen har börjat, har inte haft en vanlig danslektion på 1 och 1/2 månad!!!! Rekord tror jag herregud, vem har jag ens varit kan man fråga sig. Det var i alla fall sjukt underbart! Denna morgon inledde jag med att köra lite bil, sen jobb igen. 
Var väl det jag hade att dela med mig av, vi hörs snart!
 
mina älsklingar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0