RHODOS

Heeej! Har inte hunnit blogga på ca 40 år ser jag. Har dock nyss kommit hem från Grekland så det får väl bli min ursäkt. Har alltså tillbringat första sommarlovsveckan på Rhodos, med Celinda, Lovisa och Frida. Var så jävla kul! Solade och simmade på dagarna, dansade på nätterna. Vet inte hur man ska få ner hela veckan i text. Blev kompis med en förfesthund, dansade på barer, nattbadade, var till Grabbarna Grus och Pepes Bodega, åkte vattenrutschbanor, fick världens brutalaste solsting, skrattade så jag grät. Och så vidare. Det jobbigaste nånsin var dock att jag var sjuk till och från under nästan hela veckan, så har mått riktigt dåligt också. Mot slutet av veckan var alla så sjukt miserabla haha, är fortfarande trött alltså. Men denna vecka var i alla fall helt oförglömlig! 
 
Här kommer massa bilder också, flera stycken är Lollos också!
 
 



Ekonomiskt och bra med pasta+tomatsås


Mådde så kasst så fick ligga i skuggan och tycka synd om mig själv

Grekisk mat♥

 
 
 
 

 

Ett av favoritställena. Det hette ju faktiskt YOLO..


Frozen yoghurt och Kepscelle




 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0