TISDAG

Tjo! Ångesten har lagt sig och jag har tagit tag i mitt liv. Hehe nä jag skojade. Åtgärdade mina jobbiga känslor med att beställa kläder. Sen sökte jag faktiskt ett jobb också dock!!!!!!
Idag började bra, stod och borstade tänderna och kände "åh jag älskar livet", men sen sög resten av dagen. Ikväll fick jag dansa igen i alla fall och det var jättejättejättekul. Även om jag tvingade mig själv att inte vara med på styrkan och stretchen. Känner att jag börjar bli sjuk, IGEN....... Får inte hända nu, får inte, går inte, kan inte. Så förhoppningsvis vaknar jag upp imorn utan att det blivit värre, åt faktiskt 2394 frukter just typ. Hehe. Nu är Micke här också men väntar för tillfället på att han ska bli klar med sitt filosofipluggande.
Aja det var det jag hade att meddela, ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0